O mnie

“Mini Sok-Book” :) Przyślij swój przepis!

Twój ulubiony zdrowy napój – nazwany Twoim imieniem – w naszym wspólnym “Mini Sok-Book’u”  🙂

Nadszedł czas na prawdziwe zmiany. Tak tak, zmiany na poważnie. Mam na myśli zmianę nawyków żywieniowych. Ale, wprowadzaną z radością, stopniowo i uśmiechem na twarzy. Z przyjemnością oraz ze smakiem. Często pytacie mnie o diety oraz treningi i bywa, że towarzyszy temu przerażająca myśl o liście pełnej zakazów, nakazów i wyrzeczeń, z którymi przyjdzie Wam się zmierzyć. Mówię temu stanowcze NIE. Stop takiemu podejściu do sprawy. Mam być miło, kolorowo i smacznie. Wykorzystajmy dobrodziejstwa lata, energię słońca, owoce oraz warzywa. Doładujmy baterie! Zacznijmy od wprowadzenia do swojej diety soków, koktajli i smoothies.

Nasz “Mini Sok-Book”   🙂

Tak wiem, nie jest łatwo 🙂  Dlatego chcę wystartować razem z Wami i zaprosić Was do akcji. W nas jest siła! 🙂 Dlatego 🙂 Przyślij swój przepis na joanna@joannaolszewska.pl

Czekam na Wasze przepisy – na smaczne i zdrowe soki, koktajle i smoothies 🙂 Pochwalcie się jak je przygotowujecie oraz jak pijecie, podzielcie się swoimi pomysłami. Razem stworzymy “Mini Sok-Book” . Przepis na Twój napój nazwiemy w book’u Twoim imieniem. W ten sposób stworzymy wspólnie świetną sokową bazę 🙂

A zatem czas zacząć!

Smoothie jabłkowo-marchewkowe Moje 😉
Write a review
Print
Ingredients
  1. 1 zielone jabłko
  2. 3 średnie marchewki
  3. 1/2 cytryny bez skórki
  4. garść mrożonych malin
  5. 1/2 szklanki wody
Instructions
  1. Owoce i warzywa dokładnie umyć. Składniki pokroić i zmiksować 😉
  2. Smaczego
FIT HEALTH HAPPY https://joannaolszewska.pl/

 

Zielone jabłko

zawiera białka, witaminy, minerały i błonnik. Wspomaga trawienie i reguluje poziom glukozy we krwi. Zawiera potas i żelazo, a poza tym pełne jest witaminy C. W tego rodzaju jabłkach znajdują się flawonoidy, które w połączeniu z witaminą C działają jak antyoksydanty i pomagają zwalczać wolne rodniki niszczące komórki naszego organizmu. Wzmacnia serce i poprawia pracę wątroby. Dodatkowo skórka jabłka zawiera spore ilości pektyn, które oczyszczają nasz organizm z trujących substancji.

Marchew z kolei to witaminy: C, B6, E i K. Zawiera również kwas foliowy, niacynę i tiaminę czyli witaminę B1, która niezbędna jest do przemian metabolicznych, zachodzących w organiźmie. Bogata jest w wapń, magnez i potas. Znajdziecie w niej rówież cynk i fosfor.

Cytryna

Powszechnie znana jako dodatek do herbaty na przeziębienie ma właściwości odkwaszające organizm. Dobrze pić ją każdego ranka nadczo z wodą i dodatkiem pyłku pszczelego (ale o tym więcej przy najbliższej okazji). Również zawiera wapń, potas, magnez, żelazo, oraz witaminy z grupy B i flawonoidy.

Zatem nasze smoothies to witaminy z grupy B i C, wapń, błonnik magnez, potas, sód i żelazo. Wzmocniony układ odpornościowy i łatwiejsza utrata wagi.

Sprawimy radość naszym dobrym bakteriom z jelit, a organizm zyska odporność, siłę i witalność. Lśniące włosy, ładne paznokcie, zdrowa cera i uśmiech!  A poza tym? Super jest śmigać z takim fajnym słoiczkiem pełnym zdrowia i smaku! Dzięki Agata! Polecam!!! 🙂

Dlatego zapraszam Was do akcji, piszcie, komentujcie, podsyłajcie swoje owocowo warzywne kombinacje 🙂

Paaa Asia 🙂

Szpinakowe smoothies Żanety:)


Dziękuję Ci bardzo, że poświęciłaś czas na przeczytanie tego wpisu. 

Mam nadzieję, że okazał się on przydatny i przyniósł Ci potrzebną wiedzę oraz cenne wskazówki. 

A może był przyczyną refleksji lub chwili relaksu?

Shopping cart

Subtotal
Shipping and discount codes are added at checkout.
Checkout